23.11
Тема: Клас Амфібії
1. Опрацюйте параграф 26
2. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=42XOrPd7YfY
3. Заповніть таблицю в зошиті
4. Пограйте в гру https://learningapps.org/11970734
_________________________________
22.11
Тема: Надклас риби.
1. Повторіть параграф 24 - 25
2. Закінчіть заповнення таблиці, яку розпочали на уроці
3. Пограйте в гру https://learningapps.org/1121633
_____________________________________________
16.11.
Тема: Контрольна робота
На уроці ви підвели підсумки вивчення попередньої теми. До наступного уроку опрацюй параграфи 24 - 25. Це допоможе вам легше засвоїти нову тему.
______________________________
15.11
Тема: Узагальнення та систематизація знань
Готуємось до контрольної роботи, що відбудеться на наступному уроці. Для цього:
1. Повтори параграфи 5 - 22
2. Уважно переглянь порівняльні таблички, які ти складав в зошиті по різноманітності Членистоногих та Молюсків.
3. Пройди тренувальний тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7014698
Якщо ти відповідально виконав всі кроки - контрольна видасться тобі легкою!!!
______________________________________________
09.11
Тема: Паразитичні безхребетні тварини
1. Опрацюйте параграф 22
2. https://www.youtube.com/watch?v=dgOpNvP_ioY - випишіть з відео - пристосування до паразитизму
3. Пройдіть тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7385010
_____________________
08.11
Тема уроку: Тип Молюски: різноманітність, значення в природі і житті людини
Заходьте на урок за покликанням відповідно до розкаду уроків: https://meet.google.com/ctw-pcir-rak
1. Опрацюйте параграфи 20, 21
2. Заповніть табличку:
Тип Молюски
Ознака |
Клас
Черевоногі |
Клас
Двостулкові |
Клас
Головоногі |
Середовище життя |
|
|
|
Відділи тіла |
|
|
|
Особливості черепашки |
|
|
|
Кровоносна система |
|
|
|
Органи дихання |
|
|
|
Представники |
|
|
|
Значення |
|
|
|
___________________________________________
02.11
Тема уроку: Тип Молюски.
1. Опрацюйте параграф 20
2. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=QhjR-cPPc2Q
3. Запишіть в зошит ознаки загальної характеристики Типу Молюски, вставивши пропущені слова:
Молюски – багатоклітинні несегментовані тварини, у процесі розвитку яких
закладається ____ зародкових шари. У більшості молюсків тіло поділене на
відділи _________, ___________, ___________ та захищене ____________. З боків тулуб захищений
складкою шкіри, що має назву __________. Між нею і тілом є проміжок -
___________ порожнина. Органи дихання -
__________ або ___________. Кровоносна система ____________, серце ___________. Нервова система _________________ типу.
Розмножуються ____________. Є роздільностатеві молюски, а є гермафродити.
4. Бажаючі можуть підготувати проєкт на тему" Як утворюються перлини?" або "Молюски - рекордсмени"
__________________________________________
01.11
Тема уроку: Практична робота № 1 Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах
1. Повторіть параграфи 17 - 19
2. Оформіть пратичну роботу за інструкцією https://docs.google.com/presentation/d/1WqOIsmtFIaliN_VLZu_3dBBXhLzWG_jc/edit?usp=sharing&ouid=108250728388375320194&rtpof=true&sd=true
3. Пройдіть тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3170284
19.10
Тема уроку: Клас Комахи: різноманітність та значення.
1. Надішліть в особисті повідомлення фото заповнених таблиць!!!
2. Пограйте в гру https://learningapps.org/display?v=p89dfe9m220
3. Опрацюйте параграф 19. Докладно розглянь таблицю на с. 85, випиши назви рядів комах з кількома прикладами в зошит.
5. Переглянь відео, визнач до якого ряду належать ці комахі. За якими ознаками ти зробив висновок? (усно)
4. Пройдіть онлайн - тестування з даної теми https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2250547
18.10
Тема уроку: Клас Комахи: особливості будови, способу життя.
1. Повторіть попередньо вивчений матеріал, погравши у гру https://learningapps.org/22602884
2. Опрацюйте параграфи 17 - 19
3. Переглянь відеоурок
Тип Членистоногі
Клас |
Відділи
тіла |
Кількість
ходильних пар ніг |
Очі |
Вусики |
Особливості
травної системи |
Видільна
система |
Дихальна
система |
Середо вище
життя |
Представ ники |
Комахи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.10
Тема уроку: Клас Павукоподібні: будова, спосіб життя, різноманітність, значення.
1. Перегляньте відеоурок:
Тип Членистоногі
Клас |
Відділи
тіла |
Кількість
ходильних пар ніг |
Очі |
Вусики |
Особливості
травної системи |
Видільна
система |
Дихальна
система |
Середо вище
життя |
Представ ники |
Павукоподібні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_______________________________________
11.10.
Тема уроку: Тип Членистоногі, Клас Ракоподібні: будова, спосіб життя, різноманітність, значення.
1. Опрацюйте параграф 12, випишіть загальні ознаки всіх Членистоногих.
2. Опрацюйте параграфи 13,14. Заповніть табличку:
Тип Членистоногі
Клас |
Відділи
тіла |
Кількість
ходильних пар ніг |
Очі |
Вусики |
Особливості
травної системи |
Видільна
система |
Дихальна
система |
Середо вище життя |
Представ ники |
Ракоподібні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Пройдіть тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2886041
______________________________________________________________
05.10
Тема: Кільчасті черви: різноманітність, роль у природі та значення в житті людини
1. Уважно перегляньте відеоурок, закінчіть схему "Класифікація Кільчаків
Тип
Кільчасті черви |
||
Клас Молощетинкові |
Клас Багатощетинкові |
Клас П`явки |
•
ПРЕДСТАВНИКИ?
|
•
ПРЕДСТАВНИКИ?
|
•
ПРЕДСТАВНИКИ? |
________________________________________________________
04.10
Тема: Кільчасті черви: особливості будови та способу життя.
1. Прочитайте параграф 9,10
2. Запишіть в зошиті загальну характеристику кільчаків, вставивши пропущені слова:
Кільчасті черви - багатоклітинні тварини. Тіло поділене на відокремлені кільця - ___. У процесі їх розвитку закладається ____ зародкові шари. Симетрія тіла ____. Покриви - _____. Порожнина тіла вторинна (целом). Травна система ____ типу, починається ____ отвором, закінчується ____ отвором. Кровоносна система ____ типу. Дихають ___ або ___. Нервова система _____ типу. Виділення здійснюється через ____. Розмножуються ____ та ____.
3. Переглянь відео про кільчаків, запиши в зошит питання, які у тебе виникли.
4. Оформи в зошиті Лабораторне дослідження ( підручник с.43) Для цього запиши тему, мету. Після ходу роботи запиши свої спостереження, відповідаючи на питання. Для дослідження скористайся живим об`єктом, але не забудь його випустити! Або скористайся відео, перейшовши за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=KOtBpiMCkRU
_____________________________________________________________________
28.09
Тема: Різноманітність кишковопорожнинних та їхнє значення.
1. Перегляньте відеоурок, випишіть в зошит значення Кишковопорожнинних, висвітлене в відео:
3. Пограйте в гру для закріплення знань https://learningapps.org/26665000
4. Пройдіть тестування з даної теми: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3989314
5. Бажаючі - можуть розпочати роботу над проєктом "Як утворюються коралові острови?"
____________________________________________________________________________________________________________-
27.09
Тема: Кишковопорожнині, середовище існування та характерні ознаки.
1. Опрацюйте параграф 7 підручника.
2. Перегляньте відеоурок
3. Вставте пропушені слова (письмово в зошиті): Кишковопорожнинні – багатоклітинні організми, тіло яких складається з ___ шарів клітин. Зовнішній шар називається __________, внутрішній - _________. Симетрія тіла - ________. Живуть в ____________ середовищі. Попереднє перетравлення їжі відбувається в ___________порожнині.
Остаточне -
всередині ____________ клітин. Неперетравлені рештки їжі викидаються
через _______ отвір. Дихають всією ___________ тіла. Нервові клітини утворюють _______________ нервову систему.
Розмножуються ___________ та______________. Існують у вигляді двох життєвих
форм: прикріпленої - __________ та вільноживучої - ___________.
4. Заповніть в зошиті таблицю ( другу колонку пропустіть)
21.09
Тема: Поняття про класифікацію тварин. Способи класифікації тварин. Різноманітність тварин
1. .Повторіть попередньо вивчений матеріал, виконавши письмово в зошиті завдання по самоконтролю знань на с. 24 підручника.
2. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Y89QhQ2oF6Q
3. Прочитайте підручник параграф 4,5.
4. Випишіть в зошит основні таксони у класифікації тварин.
5. Підготуйте коротку інформацію (до 10 речень) про будь - яку тварину - рекордсмена ( по масі, розміру, швидкості...).
______________________________________________________________________________________________
Тема: Будова тварин: органи та системи органів. Основні відмінності тварин від рослин та грибів.
1. Повторіть попередньо вивчений матеріал ( параграф 3), пройдіть тестування з даної теми https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7966422
2. Опрацюйте с.17 підручника, випишіть визначення для термінів: орган, система органів.
3. Перегляньте відеоурок, перенесіть в зошит порівняльну таблицю.
4. Опрацюйте параграф 4 підручника.
14.09
Тема: Будова тваринної клітини. Тканини.
Опрацюйте відеоурок:
Повторіть попередньо пройдений матеріал у підручнику - параграф 3, перегляньте конспект, дайте відповіді на питання після параграфу.
Зробили все? Тепер ви готові пройти онлайн - тестування : https://vseosvita.ua/test/start/iml900
_________________________________________________________________________
13.09
Тема: Будова тваринної клітини. Тканини.
Опрацюйте параграф 3 підручника:
1) Розгляньте малюнок тваринної клітини на с. 15, порівняйте його зі схематичним малюнком рослинної клітини нижче. Запишіть в зошит чим вони подібні і чим відмінні.