7 клас біологія

23.11 

Тема: Клас Амфібії

1. Опрацюйте параграф 26

2. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=42XOrPd7YfY

3. Заповніть таблицю в зошиті 

4. Пограйте в гру https://learningapps.org/11970734

_________________________________


22.11

Тема: Надклас риби. 

1. Повторіть параграф 24 - 25

2. Закінчіть заповнення таблиці, яку розпочали на уроці

3. Пограйте в гру https://learningapps.org/1121633

_____________________________________________

16.11.

Тема: Контрольна робота

На уроці ви підвели підсумки вивчення попередньої теми. До наступного уроку опрацюй параграфи 24 - 25. Це допоможе вам легше засвоїти нову тему.

                        ______________________________                           


15.11

Тема: Узагальнення та систематизація знань

Готуємось до контрольної роботи, що відбудеться на наступному уроці. Для цього:

1. Повтори параграфи 5 - 22

2.  Уважно переглянь порівняльні таблички, які ти складав в зошиті по різноманітності Членистоногих та Молюсків.

3. Пройди тренувальний тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7014698

Якщо ти відповідально виконав всі кроки - контрольна видасться тобі легкою!!!

______________________________________________


09.11

Тема: Паразитичні безхребетні тварини

1. Опрацюйте параграф 22

2. https://www.youtube.com/watch?v=dgOpNvP_ioY - випишіть з відео - пристосування до паразитизму

3. Пройдіть тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7385010

_____________________


08.11 

Тема уроку: Тип Молюски: різноманітність, значення в природі і житті людини

Заходьте на урок за покликанням відповідно до розкаду уроків:   https://meet.google.com/ctw-pcir-rak

1. Опрацюйте параграфи 20, 21 

2. Заповніть табличку:

 Тип Молюски

Ознака

Клас Черевоногі

Клас Двостулкові

Клас Головоногі

Середовище життя

 

 

 

Відділи тіла

 

 

 

Особливості черепашки

 

 

 

Кровоносна система

 

 

 

Органи дихання

 

 

 

Представники

 

 

 

Значення

 

 

 

___________________________________________

02.11

Тема уроку: Тип Молюски. 

1. Опрацюйте параграф 20

2. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=QhjR-cPPc2Q 

3. Запишіть в зошит ознаки загальної характеристики Типу Молюски, вставивши пропущені слова: 

Молюски – багатоклітинні несегментовані тварини, у процесі розвитку яких закладається ____ зародкових шари. У більшості молюсків тіло поділене на відділи _________, ___________, ___________ та захищене  ____________. З боків тулуб захищений складкою шкіри, що має назву __________. Між нею і тілом є проміжок - ___________ порожнина.  Органи дихання - __________ або ___________. Кровоносна система ____________, серце ___________.  Нервова система _________________ типу. Розмножуються ____________. Є роздільностатеві молюски, а є гермафродити. 

4. Бажаючі можуть підготувати проєкт на тему" Як утворюються перлини?" або "Молюски - рекордсмени"

__________________________________________


01.11

Тема уроку: Практична робота № 1 Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах

1. Повторіть параграфи  17 - 19

2. Оформіть пратичну роботу за  інструкцією  https://docs.google.com/presentation/d/1WqOIsmtFIaliN_VLZu_3dBBXhLzWG_jc/edit?usp=sharing&ouid=108250728388375320194&rtpof=true&sd=true

3. Пройдіть тестування  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3170284


19.10

Тема уроку: Клас Комахи: різноманітність та значення.

 1. Надішліть в особисті повідомлення фото заповнених таблиць!!!

2. Пограйте в гру https://learningapps.org/display?v=p89dfe9m220

3. Опрацюйте  параграф 19. Докладно розглянь таблицю на с. 85, випиши назви рядів комах з кількома прикладами в зошит. 

5. Переглянь відео, визнач до якого ряду належать ці комахі. За якими ознаками ти зробив висновок? (усно)



4. Пройдіть онлайн - тестування з даної теми https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2250547

18.10

Тема уроку: Клас Комахи: особливості будови, способу життя.

1. Повторіть попередньо вивчений матеріал, погравши у гру https://learningapps.org/22602884

2. Опрацюйте параграфи 17 - 19

3. Переглянь відеоурок 

4. Заповни табличку в зошиті: 

Тип Членистоногі

Клас

Відділи тіла

Кількість ходильних пар ніг

Очі

Вусики

Особливості травної системи

Видільна система

Дихальна система

Середо

вище життя

Представ

ники

Комахи

 

 

 

 

 

 

 

 

 


12.10

Тема уроку: Клас  Павукоподібні: будова, спосіб життя, різноманітність, значення. 

1. Перегляньте відеоурок: 

3. Прочитайте параграф 15,16. Продовжіть заповнення попередньо накресленої таблиці:

Тип Членистоногі

Клас

Відділи тіла

Кількість ходильних пар ніг

Очі

Вусики

Особливості травної системи

Видільна система

Дихальна система

Середо

вище життя

Представ

ники

Павукоподібні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________________________________

11.10.

Тема уроку: Тип Членистоногі, Клас Ракоподібні: будова, спосіб життя, різноманітність, значення. 

1. Опрацюйте параграф 12, випишіть загальні ознаки всіх Членистоногих.

2. Опрацюйте параграфи 13,14. Заповніть табличку:

Тип Членистоногі

Клас

Відділи тіла

Кількість ходильних пар ніг

Очі

Вусики

Особливості травної системи

Видільна система

Дихальна система

Середо

вище життя

Представ

ники

Ракоподібні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Пройдіть тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2886041

______________________________________________________________

05.10

Тема: Кільчасті черви: різноманітність, роль у природі та значення в житті людини

1. Уважно перегляньте відеоурок, закінчіть схему "Класифікація Кільчаків 

Тип Кільчасті черви

Клас Молощетинкові

Клас Багатощетинкові

Клас   П`явки

          ПРЕДСТАВНИКИ?

 

          ПРЕДСТАВНИКИ?

 

          ПРЕДСТАВНИКИ?


3. Опрацюйте параграф 9, 10 підручника. Випиши в зошит значення кільчаків в природі і в житті людини.
4. Пройди тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6068154

________________________________________________________

04.10

Тема: Кільчасті черви: особливості  будови та способу життя. 

1. Прочитайте параграф 9,10

2. Запишіть в зошиті загальну характеристику кільчаків, вставивши пропущені слова:

Кільчасті черви - багатоклітинні тварини. Тіло поділене на відокремлені кільця - ___. У процесі їх розвитку закладається ____ зародкові шари. Симетрія тіла ____. Покриви - _____.  Порожнина тіла вторинна (целом). Травна система ____ типу, починається ____ отвором, закінчується ____ отвором. Кровоносна система ____ типу. Дихають ___ або ___. Нервова система _____ типу. Виділення здійснюється через ____. Розмножуються ____ та ____. 

3. Переглянь відео про кільчаків, запиши в зошит питання, які у тебе виникли.

4. Оформи в зошиті Лабораторне дослідження ( підручник с.43) Для цього запиши тему, мету. Після ходу роботи запиши свої спостереження, відповідаючи на питання. Для дослідження скористайся живим об`єктом, але не забудь його випустити! Або скористайся відео, перейшовши за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=KOtBpiMCkRU

_____________________________________________________________________

28.09

Тема: Різноманітність кишковопорожнинних та їхнє значення.

1. Перегляньте відеоурок, випишіть в зошит значення Кишковопорожнинних, висвітлене в відео:



2. Опрацюйте параграф 8

3. Пограйте в гру для закріплення знань https://learningapps.org/26665000

4. Пройдіть тестування з даної теми: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3989314

5. Бажаючі - можуть розпочати роботу над проєктом "Як утворюються коралові острови?"

____________________________________________________________________________________________________________-


27.09

Тема: Кишковопорожнині, середовище існування та характерні ознаки.

1. Опрацюйте параграф 7 підручника.

2. Перегляньте  відеоурок 


3. Вставте пропушені слова (письмово  в зошиті): Кишковопорожнинні – багатоклітинні організми, тіло яких складається з ___ шарів клітин. Зовнішній шар називається __________, внутрішній - _________.  Симетрія тіла - ________. Живуть в ____________ середовищі. Попереднє перетравлення їжі відбувається в ___________порожнині.

Остаточне -  всередині ____________ клітин. Неперетравлені рештки їжі викидаються через _______ отвір. Дихають всією ___________ тіла. Нервові  клітини утворюють _______________ нервову систему. Розмножуються ___________ та______________. Існують у вигляді двох життєвих форм: прикріпленої - __________ та вільноживучої - ___________.

4. Заповніть в зошиті таблицю ( другу колонку пропустіть)

_____________________________________________________________________________________________________________________


21.09

Тема: Поняття про класифікацію тварин. Способи класифікації тварин.  Різноманітність тварин

1. .Повторіть попередньо вивчений матеріал, виконавши письмово в зошиті  завдання  по самоконтролю знань на с. 24 підручника.

2. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Y89QhQ2oF6Q

3. Прочитайте  підручник  параграф 4,5.

4. Випишіть в зошит основні таксони у класифікації тварин. 

5. Підготуйте коротку  інформацію (до 10 речень) про будь - яку тварину - рекордсмена ( по масі, розміру, швидкості...).

______________________________________________________________________________________________


Тема: Будова тварин: органи та системи органів. Основні відмінності тварин від рослин та грибів.

1. Повторіть попередньо вивчений матеріал ( параграф 3), пройдіть тестування з даної теми https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7966422

2. Опрацюйте с.17 підручника, випишіть визначення для термінів: орган, система органів.

3. Перегляньте відеоурок, перенесіть в зошит порівняльну таблицю.


4. Опрацюйте параграф 4 підручника.

_______________________________________________________________________________________

14.09

Тема: Будова тваринної клітини. Тканини.

Опрацюйте відеоурок: 


Повторіть попередньо пройдений матеріал  у підручнику - параграф 3, перегляньте конспект, дайте відповіді на питання після параграфу. 

Зробили все? Тепер ви готові пройти онлайн - тестування : https://vseosvita.ua/test/start/iml900

_________________________________________________________________________

13.09

Тема: Будова тваринної клітини. Тканини.

Опрацюйте параграф 3 підручника:

1) Розгляньте малюнок тваринної клітини на с. 15, порівняйте його зі схематичним малюнком рослинної клітини нижче. Запишіть в зошит чим вони подібні і чим відмінні. 


2) Випишіть з параграфа визначення , що таке тканини
3) Заповніть порівняльну табличку в зошиті, користуючись підручником: