7 клас хімія

21.11.2022

Тема: Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою

1. Опрацюйте параграф 12

2.  Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=JKZPuWm

3. Виконайте завдання 1 (а) на с.87 підручника

__________________________________________________

      

  14.11.2022

Тема: Визначення валентності елементів за формулами бінарних сполук.

Заходьте на урок за покликанням відповідно до розкаду уроків:   https://meet.google.com/ctw-pcir-rak

1. Повторіть  параграф 11

2. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=lc3YAlwzH_k

3. Пройдіть тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8186656

__________________


10.11.2022

Тема: Визначення валентності елементів за формулами бінарних сполук.

1. Повторіть попередній матеріал, заповнивши таблицю:

Символ елемента

Порядковий № елемента

Назва простої речовини

Аr

Група

Під

група

Період

Вел чи малий

Ряд

Мет чи немет

N (p+)

N (n0)

N (e)

Вища вал.

 С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Са

 


Складіть  формули за валентністю

 

H

Cl (І)

Zn

 

 

K

 

 

Al

 

 

C

 

 

2. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=lc3YAlwzH_k

3. Пограйте в гру https://learningapps.org/display?v=pkrb9n1sk20

__________________________

07.11.2022

Тема: Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів

Заходьте на урок за покликанням відповідно до розкаду уроків:   https://meet.google.com/ctw-pcir-rak

1. Повторіть  параграф 11

2. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=2nyrd4HgFF0

3. Виконайте завдання 3 на с.82

4. Пройдіть тестування https://vseosvita.ua/test/start/wfx922

___________________________________


31.10.2022

Тема: Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів

1. Прочитайте параграф 11

2. Пограйте  у гру https://learningapps.org/12363220

3. Перегляньте відеоурок 



4. Виконайте завдання 5 на с. 82

___________________________________________________________________


20.10.2022

Тема: Хімічні формули речовин

1.Пройдіть тестування з попередньої теми https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9635326 

2.Опрацюйте параграф 10

3. Перегляньте відеоурок , зробіть короткий конспект

4. Виконайте письмово в зошиті  завдання 2 на с. 75 підручника
____________________________________________________


17.10.2022

Тема уроку: Прості і складні речовини. Метали і неметали.

1. Опрацюйте  параграф 9, випишіть в зошит визначення - прості і складні речовини.

2. Опрацюйте с.68,перенесіть в зошит таблицю 2. 

3. Перегляньте відеоурок, доповніть зроблену раніше табличку   https://www.youtube.com/watch?v=aoaBpJ4qsOU



10.10.2022

Тема уроку: Маса атома. Атомна одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних елементів.

1.       1. Перегляньте відеоурок 

2.      2.  Випишіть підсумки уроку, яких дійшли наприкінці відео,  в зошит

3.    3. Опрацюйте параграф 7

4.    4. Заповніть табличку:

Порядковий № елемента

Назва елемента

Символ елемента

Відносна атомна маса (Аr)

Група

Підгрупа

Період

3

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

88

 

 

 

 

 

 

5.       Пройдіть онлайн – тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3019812


06.10

Тема:Хімічні елементи, їхні назви і символи. Поширеність хімічних елементів у природі. Ознайомлення з періодичною системою хімічних елементів

1. Опрацюйте параграф 6. Замалюйте в зошиті схему будови атома зі с.50

2. Опрацюйте параграф 8. Випишіть визначення: період, група.

3. Заповніть таблицю:

Порядковий номер елемента

Символ елемента

Назва елемента

Група

Період

Відносна атомна маса

1

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

80

 

 

 

 

 

 03.10.

Тема: Практична робота № 2 "Розділення сумішей"

1. Повторіть правила БЖ в кабінеті хімії - підручник с. 23-25

2. Запишіть в зошит для практичних робіт тему (Розділення сумішей) та мету роботи: (повторити правила БЖ, навчитись розділяти однорідні та неоднорідні суміші різними способами). 

3. Завдання 1. Після запису -  Хід роботи - (посередині нової стрічки) накресліть табличку за зразком у підручнику с. 47. Перегляньте досліди у відеоуроці, заповніть за ними табличку

5. Завдання 2. Випишіть окремо в зошиті назви сумішей і чистих речовин з переліку: граніт, морська вода, дистильована вода, цукор, природний газ, азот, нафта. 
6. Завдання 3. Установіть послідовність дій розділення суміші цукру, піску і тирси:
А.Відфільтрувати  пісок
Б. Зібрати тирсу, що спливла і просушити
В. Випарити розчин до утворення кристалів
Г. Долити до суміші води
7. Оформіть висновок по виконаній роботі 

Д.З. повторіть параграф 5, пройдіть тестування   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3600810 

 

26.09

Тема: Чисті речовини і суміші. Способи розділення сумішей

1. Перш ніж перейти до вивчення нового матеріалу - перевір як ти засвоїв попередню тему, пройшовши тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1337193

2. Для засвоєння нової теми переглянь презентацію, законспектуй основні способи розділення сумішей:

https://docs.google.com/presentation/d/1iN-5iBxB0Ec1w55AHUKQwAGDH_yVR_DW/edit?usp=sharing&ouid=108250728388375320194&rtpof=true&sd=true

3. Опрацюй параграф 5, дай письмову відповідь в зошиті  на питання № 5 на с.47



22.09

Тема: Фізичні властивості речовин. 

1. Повторіть попередньо вивчений матеріал,  виконавши завдання (випішіть в зошит послідовність цифр, відповідно до таблиці):

2. Опрацюйте матеріали про властивості речовин - підручник с.35 - 37

3. Використовуючи додаткові джерела інформації (довідники, інтернет), порівняйте фізичні властивості вугілля та цукру. Заповніть таблицю в зошиті




19.09

Тема: Фізичні тіла. Матеріали. Речовини. Молекули. Атоми. Як вивчають речовини. Спостереження і експеримент у хімії

1.     Опрацюйте  параграф 4 підручника.

2. Перегляньте відеоурок, запишіть визначення для термінів: речовина, фізичне тіло, матеріал, молекула, атом.

3.  Заповніть табличку в робочому зошиті, виписавши окремо назви фізичних тіл і речовин з переліку: мідь, книжка, кубик льоду, цинк, вода, дротина, залізний цвях, сіль, пластмасова ручка, залізо, пластмаса, цинкове відро, крохмаль

Речовина

Фізичне тіло

 

 


4. Повторіть правила БЖ при роботі з хімічними речовинами (с.23-25 підручника).

5. Проведіть домашній експеримент  з допомогою дорослих за відеоінструкцією: https://www.youtube.com/watch?v=tZZe-CuOic4


12.09

Тема: Інструктаж з БЖ. Практична робота № 1. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами.  Виконання найпростіших лабораторних операцій.

Сьогодні виконуємо практичну роботу з хімії. Для цього вам знадобиться окремий тоненький зошит в клітинку. Запишіть число, практична робота та перепишіть тему роботи у підручнику на с.23. Нижче сформулюйте мету роботи (те, чого ви маєте навчитись, виконуючи її)

1) Ознайомтесь з правилами безпеки під час роботи в хімічному кабінеті (с.23-25 підручника)

2) Завдання 1. Запишіть в зошиті у стовбчик назви зображеного обладнання, прономерувавши його, як на малюнку нижче.


3) Опрацюйте прийоми поводження з лабораторним посудом (с.25), правилами поводження з лабораторним штативом (с.26), правилами поводження з нагрівними приладами (с.27)

4) Завдання 2. Розгляньте малюнок Будова полум`я на с. 24, замалюйте його в зошит, позначивши температуру кожного з шарів. Дайте відповідь в зошиті на питання "В якій частині полум`я найгарячіше?"

5) Завдання 3. Перегляньте відео, запишіть назви найпростіших хімічних операцій, з якими ви ознайомились https://www.youtube.com/watch?v=VXfVqTHN-r4


6) Завдання 4. Запишіть що означають дані знаки маркування


Оформіть висновок, зазначивши у ньому, які нові знання і навички ви отримали на практичній роботі.
                                        БАЖАЮ ГАРНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ!
___________________________________________________________


 "Кожен аспект сьогоднішнього світу, навіть політика і міжнародні відносини, знаходиться під впливом хімії" 

 Лайнус Полінг

05.09

Шановні семикласники! Сьогодні ви розпочинаєте знайомство з новим предметом - ХІМІЄЮ! Вчіть її старанно, і вона віддячить вам допомогою у повсякденному житті!

Тема: Інструктаж з БЖ. Хімія - природнича наука. Короткі відомості з історії хімії.

1. Опрацюйте відеоінструкцію по правилам безпеки життєдіяльності


2. Опрацюйте параграф 1 та 2. Дайте відповіді на питання після параграфу.
3. Складіть  в зошиті сенкан про хімію у вашому житті 


Нагадую схему складання сенкану:


08.09.2022

Тема: Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з обладнанням кабінету. Маркування небезпечних речовин.
1. Уважно прочитайте  параграф 3.
2. Виконайте завдання 1,4 з розділу "Досліджуємо вдома" на с.31. Спостереження запишіть в зошит.
3. Ознайомтесь із видами хімічного посуду, використовуючи малюнок. Випишіть в зошит його назви:

4. Прочитайте  параграф 21. Ознайомтесь  з малюнком нижче. Обережно дослідіть, чи зустрічаються такі позначення на побутовій хімії у вас вдома. Разом з дорослими визначте  правила її використання.